گزارش پایان سال اسکانیا

گزارش پایان کار اسکانیا

خلاصه ای از تمام سال ۲۰۱۹

برای مبارزه با تغییرات آب و هوا ، Scania اهداف علمی را مطابق با محدود کردن گرم شدن کره زمین به ۱٫۵ درجه سانتیگراد تنظیم می کند
فروش خالص ۱۱ درصد افزایش یافت و به ۱۵۲٫۴۱۹ میلیون SEK رسید. (۱۳۷،۱۲۶)
درآمد عملیاتی با ۲۶ درصد افزایش به ۱۷۴۸۸ میلیون SEK رسید. (۱۳،۸۳۲)
جریان نقدی ۱۰۹۹۴ میلیون SEK بود. (۳،۷۱۸) در وسایل نقلیه و خدمات

“۲۰۱۹ سال رشد مداوم و سوابق زیادی برای اسکانیا بود. میزان تحویل خودرو به همان میزان حجم خدمات به سطح تاریخی بالایی رسیده است. فروش خالص به ثبت ۱۵۲٫۴ میلیارد SEK بالغ بر ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته رسیده است. درآمدها بالاترین میزان در ۱۷،۴۸۸ میلیون SEK و حاشیه عملکرد ۱۱٫۵ درصد بود. حجم بالاتر وسایل نقلیه و خدمات ، اثرات ارزی و ترکیب بازار مثبت شده است. درآمد خدمات با ۹ درصد افزایش به ۲۸٫۹ میلیارد SEK رسیده است. درآمد عملیاتی خدمات مالی با رکورد بالایی برابر ۱٫۵۱۱ میلیون کرون بود.

کل سفارشات کامیون های اسکانیا و اتوبوس های اسکانیا در سال ۲۰۱۹ در مقایسه با سال ۲۰۱۸ ؛۹ درصد کاهش یافت. تقاضا برای کامیون ها در اروپا به دلیل تضعیف چرخه اقتصادی در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است. در آمریکای لاتین ، بهبودی برزیل به کندی پیشرفت می کند. در اوراسیا و آسیا تقاضا تحت تأثیر نگرانی های سیاسی و تجاری است. سفارشات اتوبوس ها در بیشتر مناطق کاهش یافته است. اسکانیا موفق شد بخشی از کاهش تقاضا در خاورمیانه را جبران کند. با وجود ارقام تطبیقی قوی ۲۰۱۸ ، میزان سفارش در موتورها خوب بود.

تعدیل هزینه های ساختاری به حجم کم در حال انجام است و شرکت اسکانیا به طور مداوم تکالیف کارمندان و مشاوران پروژه ها را بررسی می کنیم. اسکانیا ضروری است که همچنان به سرمایه گذاری های کلان در فناوری های جدید کمک کند تا به سمت انتقال به سمت پایدار حرکت کند.

برای موفقیت در انتقال به یک سیستم حمل و نقل عاری از فسیل ، سوخت های زیستی بسیار مهم هستند. در سال ۲۰۱۹ ، اسکانیا میزان فروش وسایل نقلیه را که با گزینه های دیزلی کار می کنند ۴۶ درصد افزایش داده است (۶،۶۳۱ وسیله نقلیه). پتانسیل بسیار خوبی برای استفاده گسترده تر از سوخت های زیستی وجود دارد زیرا تمام وسایل نقلیه Scania می توانند روی بیودیزل-HVO کار کنند. سوخت های زیستی در حال حاضر موجود هستند ، در حالی که زمان لازم است تا فناوری جدید برای کاهش انتشار کربن تأثیر بگذارد. به موازات افزایش استفاده از سوخت های زیستی ، اسکانیا برای تغییر تدریجی در برق ، باید در فناوری و زیرساخت های جدید سرمایه گذاری کند. ( لوازم یدکی کامیون ؛ لوازم یدکی اتوبوس ؛ لوازم یدکی سنگین)

در توسعه وسايل نقليه سنگين که با برق کار می کنند ، هيچ کار خاصی وجود ندارد اما اسكانيا در حال توسعه فن آوري هاي مختلفي است كه اغلب با مشتريان همراه است. یکی از مسیرهای فناوری که با عمده فروش مواد غذایی ASKO تهیه شده است کامیون های برقی سلول سوختی است که از گاز هیدروژن تولید می شوند. کامیون ها به تازگی در Trondheim ، نروژ که ASKO یک پمپ بنزین هیدروژن را افتتاح کرده بود ، وارد کار شدند. علاوه بر این ، کامیون های کاملاً برقی Scania برای توزیع شهری در عملیات اسلو مورد استفاده قرار گرفته بودند.

برای کاهش گازهای گلخانه ای در میزان و میزان توصیه شده توسط علم ، شرکت اسکانیا Scania اهداف علمی را مطابق با محدود کردن گرم شدن کره زمین به ۱٫۵ درجه سانتیگراد تنظیم می کند. از این طریق اسکانیا نه تنها متعهد به کاهش تولید گازهای گلخانه ای خود می شود ، بلکه می تواند در مواردی که از انتشار عمده CO2 – هنگامی که از محصولات استفاده می شود ، کاهش یابد.

با توجه به عدم قطعیت وضعیت ، تأثیر کامل بر اسکانیا به دلیل شیوع Coronavirus امکان پیش بینی وجود ندارد. ما روز به روز تحولات را دنبال می کنیم و با مشتریان ، تهیه کنندگان ، نمایندگان اتحادیه و سایر شرکای خود گفتگوی محکم برقرار می کنیم.

سایر مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *