وینولز و انواع روشهای ایجاد پروژه winols and new poroject

آموزش الکترونیک و برق خودرو

پروژه ها
تمام داده های eprom در پروژه هایی به اصطلاح توسط WinOLS ، که از یک پرونده اصلی و به همان تعداد مورد نیاز (نسخه ها) اصلاح شده ، تشکیل می شوند ، مدیریت می شوند. آموزش و تعمیر ایسیو
آنها به همراه داده های خودرو و همچنین نظرات احتمالی در یک پرونده منفرد ذخیره می شوند.
لطفا توجه داشته باشید: ویرایش مستقیم قالب های فایل خارجی امکان پذیر نیست. از آنجا که WinOLS اطلاعات اضافی زیادی را ذخیره می کند ، شما باید ابتدا آن را به یک پروژه WinOLS وارد کنید (به عنوان مثال با کشیدن + رها کردن) و بعداً دوباره صادر کنید (یا بسوزانید یا بنویسید).آموزش و تعمیر ایسیو

1 ایجاد یک پروژه
ایجاد یک پروژه جدید با انتخاب “Project> New” شروع می شود. اکنون داده های خارج از eprom یا یک فایل را می توان در این پروژه خالی خواند.

2 از یک پرونده
داده های یک فایل با انتخابآموزش و تعمیر ایسیو
“Project> Ex- & Import> Import File”
در حال خواندن است. ابتدا باید نوع پرونده را انتخاب کنید ، سپس نام پرونده انتخاب شود.
می توانید فایل ها یا پیوست های ایمیل Outlook را مستقیماً به داخل پنجره WinOLS بکشید. اگر پرونده را روی پنجره پروژه موجود بیندازید ، به عنوان نسخه وارد می شود. اگر از پنجره قاب WinOLS یا روی پس زمینه فضای کاری خالی رها کنید ، به عنوان پروژه جدید وارد می شود.

3 از eprom
برای خواندن یک eprom ، ابتدا باید نوع آن را در بخش
“سخت افزار> تولید کننده”
انتخاب کنید. سپس می توانید فرایند خواندن را با انتخابآموزش و تعمیر ایسیو
“Hardware> Eprom> Read”
شروع کنید.
لطفا توجه داشته باشید: عملیات Eprom تنها درصورتی پشتیبانی می شود که نوع پروژه روی ویژگی های پروژه روی “Eprom” تنظیم شده باشد یا اگر پروژه خالی باشد.

4 از ECU (از طریق BDM100)
ECU های خاص (لیستی در وب سایت EVC خواهید یافت) با سخت افزار اضافی BDM100 قابل خواندن است. که نه تنها eprom ، بلکه تمام حافظه های موجود را می خواند (به عنوان مثال حافظه داخلی CPU). برای ذخیره این داده ها ، WinOLS چندین “عنصر” را در پروژه ایجاد می کند. (عناصر در فصل “جنبه های ویژه” توضیح داده شده است.)
برای خواندن ECU از طریق BDM100 لطفا به سند BDM100در وب سایت EVC مراجعه کنید. برای شروع روند خواندن در WinOLS ، منوی
“Hardware> BDM> Read”
را انتخاب کنید.آموزش و تعمیر ایسیو
لطفا توجه داشته باشید: عملیات BDM فقط درصورتی پشتیبانی می شود که نوع پروژه روی ویژگی های پروژه روی “BdmToGo” تنظیم شده باشد یا پروژه خالی باشد.
5 Original
اولین رکورد داده خوانده شده به صورت خودکار به عنوان ” Original” ذخیره می شود در حالی که موارد دیگر ” Version” نامیده می شوند. بعداً می توان نام های مختلفی را تعیین کرد. برخی از checksum ها به پرونده ای که به عنوان ” Original” ذخیره شده است ، نیاز دارد تا حاوی داده های اصلاح نشده از ECU باشد.
پس از خواندن در نسخه اصلی ، یک پنجره محاوره ای ظاهر می شود که درخواست می کند داده های وسیله نقلیه را برای پروژه تایپ کنید تا بعداً قابل شناسایی باشد.آموزش و تعمیر ایسیو

6 Version
هنگامی که نسخه ای وارد شد ، پنجره گفتگوی دیگری ظاهر می شود که در آن ممکن است نام و اطلاعات وسیله نقلیه وارد شود. شما همچنین می توانید در فایلی بخوانید که توسط نرم افزار دیگری اصلاح شده است.
Version folders: نسخه های پیش فرض به سادگی لیست می شوند ، اما می توانید از پوشه های نسخه برای سازماندهی آنها استفاده کنید. هر نسخه می تواند به عنوان پوشه نسخه دیگری عمل کند. بعلاوه می توانید از پوشه های انتزاعی (که فقط پوشه هستند اما نسخه نیستند) استفاده کنید که می تواند حاوی نسخه های دیگری نیز باشد. پوشه های نسخه به هیچ وجه بر محتوای نسخه تأثیر نمی گذارند. آنها فقط یک مفهوم برای نمایش نسخه ها در یک پروژه به شکل درخت هستند. برای تغییر پوشه های نسخه ، کافی است یک نسخه را در کادر گفتگوی نسخه باز به مکان دیگری بکشید یا ویژگی های نسخه را ویرایش کنید و پوشه های اصلی را تغییر دهید. آموزش و تعمیر ایسیو
برای آموزش و دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

سایر مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *