نسل جدید ولوو

Volvo Trucks کامیون ولوو fh جدید را راه اندازی کرده است که شامل یک کابین با طراحی مجدد ، ویژگی های ایمنی نوآورانه و یک محیط کار متمرکز در راننده است. هدف اصلی از طراحی جدید این است که زندگی سازنده ، ایمن و راحت تری در جاده ها به راننده ارائه دهد

آموزش ایسیو سنگین
آموزش ایسیو سنگین

سری کامیونهای Volvo FH سالها مورد علاقه رانندگان کامیون ها بوده است ، به خصوص برای کسانی که بخش زیادی از زندگی خود را در جاده می گذرانند. ” “با Volvo FH جدید شرکت ولوو تمرکز خود را بر روی طراحی کامیون ها و ارائه خدماتی ارائه می دهد که می تواند به رانندگان در انجام یک کار در سطح جهانی کمک کند.”

تمرکز روی نیازهای راننده به جذب متخصصان ماهر کمک می کند
تأکید بر رانندگان به تأثیر قابل توجهی که آنها در نتایج حمل و نقل دارند ، از نظر بهره وری ، کارایی و خدمات به مشتری است. سخنگویی شرکت ولوو ادامه می دهد: “یک راننده خوب می تواند سهم بزرگی در سودآوری مشتری شرکت داشته باشد.” وی گفت: “و در سراسر جهان کمبود مزمن رانندگان ماهر را می بینیم. با راه‌اندازی این کامیون جدید که بهره‌وری و راحتی راننده حرفه‌ای را در اولویت قرار داده است ، شرکت کامیون ولوو گامی مهم در جهت کمک به مشتریان خود در جذب و حفظ بهترین رانندگان برداشته است.

نمای داخلی کامیون ولوو محیط کار برتر را به رانندگان می بخشد
توجه به رانندگان در محیط کار به روز داخلی جدید و نو آورانه تر آشکار است. فضای کاری آنها در یک داشبورد مدرن متمرکز شده است که دارای یک صفحه نمایش کاملاً دیجیتالی ۱۲ اینچی با وضوح بالا است و دارای یک نگهدارنده فنجان ثابت و یک فضای ذخیره سازی باز با روشنایی کنترل شده با سنسور حرکت است. نمایشگر ابزار بسته به وضعیت رانندگی و اطلاعاتی که ترجیح می دهند از آن استفاده کند ، به راننده اجازه می دهد بین چهار نمایشگر مختلف صفحه نمایش را انتخاب کند. و گزینه های زیادی را به راننده کامیون ولوو می دهد.

یک نمایشگر جانبی ۹ اینچی جانبی می تواند infotainment ، کمک ناوبری ، اطلاعات حمل و نقل و نظارت دوربین را فراهم کند. نمایشگر ، که به راحتی قابل دستیابی است ،و به راننده اجازه می دهد تا به روش های گوناگون با کامیون ولوو تعامل برقرار کند: با دکمه های مستقر در فرمان ، از طریق کنترل صدا ، یا مستقیماً از طریق صفحه لمسی و صفحه کنترل.

کارین لارسون ، طراح اصلی تجربه کاربر و تعامل ماشین انسان برای کامیون های ولوو می گوید: “دسترسی آسان به انواع مختلفی از اطلاعات ، توانایی راننده را برای انجام کارآمدتر ، ایمن تر و راحت تر افزایش می دهد.” وی افزود: “ارائه اطلاعات به راننده کامیون ولوو با نمایشگرهای جدید بسیار بهبود یافته است. فعل و انفعالات تقاضا اکنون در صفحه جانبی متمرکز شده است که در دسترس راحتی صندلی راننده کامیون ولوو قرار می گیرد. بنابراین حواس پرتی به حداقل می رسد زیرا اطلاعات اصلی رانندگی به وضوح در صفحه نمایش سازگار با کاربر و به راحتی مشاهده می شود.

نمایشگر ساز و نمایشگر جانبی به زبان های مختلف کار می کنند.

حرکت در داخل کابین کامیون ولوو با انتخاب جدید چرخ دنده های I-Shift ارگونومیک طراحی شده ، از هر زمان دیگری راحت تر است. برای رانندگانی که به ظرفیت باتری بسیار بالاتری نیاز دارند ، یک سیستم باتری دوگانه هوشمند وجود دارد که تضمین می کند قدرت برای شروع موتور همیشه در حالت ذخیره قرار دارد. همچنین طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی با پارچه ها و رنگ های جدید وجود دارد. که کامیون ولوو را به انتخابی چند گزینه ای تبدیل می کند.

طراحی پیشرفته و فناوری های هوشمند کامیون ولوو
نمای جدید و جسورانه بیرونی با چراغهای امضای V شکل طراحی شده است که هم اکنون برای تراز کردن با خط ویژگی درب های کابین به بیرون منتقل شده اند. نشانگرهای چرخش نیز به درب منتقل شده اند و به کامیون وبوو هم از نظر آیرودینامیک بهبود یافته و هم ظاهری مطمئن تر دارند. پنل برف پاک کن پاک باریک تر است در حالی که یک علامت بزرگتر آهن باعث می شود Volvo FH جدید حتی به دور از فاصله قابل تشخیص باشد.

نسل جدید کامیون Volvo FH موفق ترین عناصر از سری FH قبلی را با فناوری های هوشمند و یک طراحی کاربردی و محور انسانی ترکیب می کند. “کارین لارسون ادامه می دهد. “نتیجه یک کامیون ولوو هوشمند و پیشرفته است که به راننده کمک می کند تا در هر شرایطی عملکرد خارق العاده ای داشته باشد.

اولین ویژگی ایمنی صنعت: چراغهای جلو پرتوی تطبیقی
Volvo FH جدید اولین کامیون سنگین در جهان است که دارای چراغهای پرتوی تطبیقی است. این سیستم ایمنی را برای کلیه کاربران جاده با غیرفعال کردن خودکار بخشهای منتخب از پرتو بلند LED هنگامی که کامیون از نزدیکی ترافیک یا وسیله نقلیه دیگری از پشت سر می رود ، بهبود می بخشد. پرتوی بلند هنگامی تنظیم می شود که دوربین و رادار سایر وسایل نقلیه را ردیابی کنند یا هنگامی که دوربین تغییرات میزان نور اطراف کامیون را تشخیص می دهد.

از دیگر ویژگی های افزایش ایمنی در کامیون Volvo FH می توان به کنترل کروز سرشیایی اشاره کرد که حداکثر سرعت را برای کمک به جلوگیری از شتاب ناخواسته هنگام سفر به سرازیری ، و همچنین یک کنترل بهتر کروز کنترل (ACC) که با تمام سرعت کار می کند ، حتی به صفر کیلومتر در ساعت می رسد.

سیستم ترمز الکترونیکی کنترل شده (EBS) که یک پیش نیاز برای ویژگی های ایمنی مانند برخورد هشدار با ترمز اضطراری و کنترل پایداری الکترونیکی است ، اکنون به عنوان استاندارد در کامیون جدید ارائه شده است. فرمان Volvo Dynamic ، با سیستم های ایمنی Lane Keeping Assist و Stabil Assist نیز به عنوان گزینه ای در دسترس است. که توانایی سیستم ایمنی کامیون ولوو را زیاد می کند.

ایمنی در کامیون ولوو FH جدید با سیستم شناسایی علائم جاده ای که قادر به تشخیص علائم جاده ای از قبیل محدودیت سبقت ، نوع جاده و محدودیت سرعت است ، بیشتر بهبود می یابد.با افزودن دوربین گوشه مسافری که نمای کاملی از سمت کامیون موجود در قسمت جانبی ایجاد می کند ، می توان دید را بهبود بخشید.

بهره وری سوخت بهبود یافته است
با استفاده از تنظیمات مختلف درایو و شاسی ، کامیون ولوو Volvo FH جدید می تواند متناسب با طیف گسترده ای از برنامه ها ساخته شود و سوخت قابل توجهی و ذخیره سازی CO2 را فعال کند. به عنوان مثال ، در عملیات طولانی ، کامیون ولوو Volvo FH جدید با I-Save برای یورو ۶ ، موتور D13TC جدید را با یک سری ویژگی ها ترکیب کرده و می تواند پس انداز سوخت را تا ۷٪ * ارائه دهد. همچنین در نسخه های یورو ۳ و ۵ با ویژگی هایی همچون Volvo Torque Assist پیشرفت هایی صورت گرفته است.

در بسیاری از بازارها ، کامیون ولوو FH با موتور LNG با سازگار با یورو ۶ در دسترس است که راندمان سوخت و عملکرد آن را با موتورهای معادل دیزل معادل ولوو ارائه می دهد ، اما با تأثیر آب و هوایی به مراتب پایین تر است. موتور گاز می تواند بر روی بیوگاز کار کند ، که CO2 را تا ۱۰۰ درصد کاهش می دهد ، یا گاز طبیعی که تولید گازهای گلخانه ای CO2 را تا ۲۰ درصد کاهش می دهد در مقایسه با کامیون های دیزل معادل ولوو. این مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای از وسیله نقلیه در حین استفاده است که به مخزن به چرخ معروف است. که باعث کاهش استهلاک و مصرف لوازم یدکی ولوو نیز می شود.
کامیون ولوو Volvo FH جدید همچنین انتقال گیرنده I-Shift Dual Clutch را ارائه می دهد که امکان تغییر دنده بدون قطع برق را فراهم می کند. انتقال کلاچ دوگانه به ویژه در حین انجام عملیات خواستار مانند حمل کالاهای مایع بسیار مفید است زیرا حرکت بار را در حین تغییر دنده به حداقل می رساند. و کامیون ثبات بیشتری دارد.بهره وری ، یکی دیگر از اولویت های مهم مشتری ، به دلیل ظرفیت بالای بارهای محور جلو و همچنین محورهای تگ و فشارگر با زاویه های فرمان بهتر برای کاهش ساییدگی تایرها و بهبود قابلیت مانور ، بیشتر در Volvo FH بهینه شده است. کامیون همچنین با Tandem Axle Lift در دسترس است ، این امکان را می دهد که هنگام بارگیری کامیون محور عقب از کار بیفتد و بالا رود و باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

قرارداد خدمات جدید به مشتریان کمک می کند تا جریان نقدی خود را بهبود بخشند
توسعه سریع خدمات متصل به راهداران کاملاً جدیدی را برای افزایش به موقع وسایل نقلیه و بهینه سازی استفاده از وسایل نقلیه در اختیار شما قرار می دهد. که ارائه خدمات تعمیر و لوازم یدکی کامیون ولوو از اینجمله می باشند.

Volvo Trucks در حال معرفی قرارداد طلای Volvo Flexi است که همان هزینه پیش بینی شده با همان قرارداد طلا ولوو را ارائه می دهد ، اما با انعطاف پذیری بسیار بیشتری برای انطباق با تغییر نیازهای تجاری. هزینه ماهانه متفاوت است ، به دلیل طول انعطاف پذیری ۴۰٪ برای مسافت پیموده شده سالانه. این امر به حمل و نقل انعطاف پذیری بیشتری برای تطبیق عملیات خود با تغییرات فصلی و تقاضای نوسان می دهد.
بسیاری از شرکتهای حمل و نقل در مورد قراردادهای خدمات نیاز به انعطاف پذیری بیشتری دارند. شرکت ولوو اکنون این فناوری را دارد که راه حل های پویا و متصل را مانند این ممکن است.

قرارداد خدمات طلای Volvo Flexi در بازارهای منتخب موجود است و به تدریج وارد بازارهای جدید می شود.

سایر مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *